Un Monstre em ve a veure, Patrick Ness - El Rincón del Pequeño Lector | Blog Literario

sábado, 3 de septiembre de 2016

Un Monstre em ve a veure, Patrick Ness

En col·laboració amb l'editorial Sembra Llibres.
Títol: Un Monstre em ve a veure
Autor/a: Patrick Ness
Editorial: Sembra Llibres
Preu: 16,50 €
Gènere: Contemporani
Data de publicació: 22/06/2015
Pàgines: 224
Edició: Rústica
ISBN: 978-84-943736-5-7
Set minuts després de la mitjanit, en Conor es desperta i es troba un monstre a la finestra. Però no és el monstre que esperava, el del malson que té quasi totes les nits d’ençà que la seva mare va començar l’inacabable i pesat tractament. No, aquest monstre és diferent, antic i salvatge. I busca el més perillós de tot: la veritat. Patrick Ness teixeix aquesta extraordinària i emocionant història a partir de la idea original de Siobhan Dowd, que va morir de càncer abans de poder escriure-la. Traduïda a vint llengües, ha merescut el Premi Nacional Galaxy, votat pels llibreters; el Premi Red House, amb un jurat de joves lectors; i el Premi UKLA, atorgat pels mestres. A més, ha estat el primer llibre a guanyar dos dels premis més prestigiosos del món anglosaxó: la Medalla Carniegie al mèrit literari i la Medalla Kate Greenaway al mèrit artístic per les meravelloses il·lustracions de Jim Kay.
Tinc aquest llibre des de finals de juny però no vaig decidir llegir-lo fins quan vaig veure que em quedaven 4 dies d'agost sense lectura. Així que vaig buscar algun llibre curtet de la meva pila de llibres per llegir i allí estava. Un Monstre em ve a veure de Patrick Ness. No anuncien una pel·lícula d'aquest llibre?, vaig pensar. Pues sí i n'he tinc moltes ganes de veure-la.

L'historia tracta d'un nen, en Conor, un nen que té un malson del qual no en vol parlar amb ningú. A l'escola, pateix bullying i la seva mare té càncer. I ara pensareu, quina vida més trista no? Pues per mi sí, la veritat, però ell es feliç així, sense tenir amics, fent les tasques de casa, cuidant de sa mare...

Conor et farà patir, no perquè sigui dolent, tot el contrari, perquè té un cor que no li cap al pit. La forma de escriure d'en Patrick es meravellosa. Estic esperant a llegir algun llibre seu més.

En conclusió, si busques algun llibre no molt llarg, que potser et traurà alguna llagrimeta amb el final. Un Monstre em ve a veure es perfecte. A part, segons he vist al trailer, la pel·lícula sembla bastant fidel al llibre.


Tengo este libro desde finales de junio pero no decidí leerlo hasta cuando vi que me quedaban 4 días de agosto sin lectura. Así que busqué algún libro cortito de mi pila de libros para leer y allí estaba. Un Monstruo me viene a ver de Patrick Ness. No anuncian una película de este libro ?, pensé. Pues sí y he tengo muchas ganas de verla.

La historia trata de un niño, en Conor, un niño que tiene una pesadilla de la que no quiere hablar con nadie. En la escuela, sufre bullying y su madre tiene cáncer. Y ahora pensaréis, ¿qué vida más triste no? Pues para mí sí, la verdad, pero él es feliz así, sin tener amigos, haciendo las tareas de casa, cuidando de su madre...

Conor te hará sufrir, no porque sea malo, todo lo contrario, porque tiene un corazón que no le cabe en el pecho. La forma de escribir de Patrick es maravillosa. Estoy esperando a leer algún libro suyo más.


En conclusión, si buscas algún libro no muy largo, que quizás te sacará alguna lagrimita con el final. Un Monstruo viene a verme es perfecto. Aparte, según he visto en el trailer, la película parece bastante fiel al libro.



Me despido hasta el miércoles,


10 comentarios:

  1. ¡Me ha encantado la reseña!
    Tengo muchas ganas de comprarme este libro y leermelo de una vez ya que he visto que tiene muy buenos comentarios. Así que espero leermelo prontito y antes de ver la película.
    ¡Nos leemos!
    Y muy buena reseña😃.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola María,
      Ojalá lo lees y te guste tanto como a mí. Si lo haces, me encantaría poder saber tu opinión. Yo tengo MUCHAS ganas de ver la película.
      Nos leemos y comentamos,
      Un besazo.

      Eliminar
  2. Hola! Me ha encantado tu reseña. Ya conocía este libro y lo anoté para más adelante, me pareció muy interesante.
    Saludos desde Bibliófila Empedernida :P

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Lola,
      Yo de tú lo leería pronto porque la película sale a principios de octubre. Ojalá te guste mucho.
      Un besazo.

      Eliminar
  3. ¡Hola! Muy buena reseña, yo tengo el libro apuntado en pendientes y cuanto antes quiero leerlo. En realidad mi intención era hacerlo antes de ver la película pero veo que al final me va a pillar el toro así que ya ni me lo planteo jajaja. Me alegra que hayas disfrutado tanto con él, un besito <3

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Llave al Infinito,
      Te da tiempo a leerlo. Yo lo leí en 4 días pero tú puedes leerlo durante todo este mes ya que la película se estrena en octubre. Ojalá te guste tanto como a mi.
      Un besazo,
      Nos leemos y comentamos.

      Eliminar
  4. Hola Dídac ♥ Te quedó genial el diseño del blog! Me encanta :D Sobre este libro, pues la verdad es que el mes pasado casi me apunto a una LC, pero bueno el tiempo pudo conmigo y no pude :( En fin, que siento que es un libro que disfrutaré mucho porque las tramas que te tocan el corazón siempre son las que nunca olvido. Además, habrá adaptación, así que por que no? Me alegro que lo hayas disfrutado muchísimo^^ Un abrazo ♥

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Kara,
      ¡Muchas gracias:)! Yo lo leí en 4 días así que aprovecha antes de empezar el nuevo curso académico para leerlo, o eso haría yo. Yo espero con ansias poder ver la película ya porque por el trailer se nota de que la han adaptado muy bien.
      Un besazo,
      Nos leemos y comentamos.

      Eliminar
  5. Hola Didac;

    Son les 23:04, (si fossin les 00:07 seria la pera).Acabo de tancar el llibre. Me l'he he llegit en 3 dies. És molt bo. No recordo haver deixat anar llàgrimes abans, i mira que he llegit!!.
    No sóc el teu públic objectiu, (tinc 48 anys), però tinc una filla de 11 a qui he traslladat l amor per la lectura, això m ha animat a comentar el teu blog.
    T animo a seguir llegint i sobretot, a escriure. No és que d'il.lusions no és visqui, és que sense il.lusions no val la pena viure.
    David

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola David,
      El teu comentari m'ha emocionat. M'alegro moltíssim que t'hagi agradat molt el llibre i que hagis deixat alguna llàgrima. Saps perquè em vaig animar a ressenyar llibres? Justament per això, comentaris que ja valen la pena haver estat tantes hores davant d'una pantalla bloggejant. Espero veure't més pel meu blog encara que no trobis lectures adients per la teva edat (jo penso que totes les lectures son per tothom de totes formes).
      Gràcies per alegra-me el dia,
      Dídac.

      Eliminar

¿Sabes qué? Un blog se alimenta de comentarios. Si dejaras uno me harías muy feliz.

@templatesyard